Nu är det höst och jag ska börja Blogga!

Dom härliga höstfärgerna och det friska vädret gör mig otroligt inspirerad till att ta tag i mitt Bloggande och låta er följa med på min resa genom träning och tävling.
Den 27 Oktober är det Sölden, (WC-premiären) Känns spännande fast också lite läskigt på samma gång. Under Sommaren och fram tills nu har man  hängt omkring i ett ganska skönt flow,  Träning, träning och träning…enkelt och skönt!
Nu börjar förberedelserna inför tävling på riktigt och jag märker att både jag, tränare, familj, servicemän, och alla som har ett litet intresse i sporten börjar känna sig redo inför vintern!

Imorgon drar vi iväg på det sista lägret innan Sölden, det känns väldigt bra!
Jag lovar att hålla er uppdaterade på hur det går…

kram

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nu är det höst och jag ska börja Blogga!

  1. Per skriver:

    Hej Tess.
    Det här har du inte berättat att du hade en blogg.
    Häls Pappa

  2. MoL skriver:

    Heja Tess
    Bara 20 dagar kvar,det börjar redan pirra i magen.
    Lycka till med säsongen!!!!

  3. Micke skriver:

    Hej Tess

    Hoppas du ser fram emot säsongen som jag gör, bara en vecka kvar till Sölden!! 🙂

    Jag försöker leta fram vilken tv-kanal som sänder från Sölden och hela WC, är det någon som vet?

    /Micke

  4. Micke skriver:

    Hej igen

    Jag har hittat kanalen, det är TV4 Sport som sänder på lördag och söndag.

    /Micke

Lämna en kommentar