Premiären närmar sig…

bara fem dagar kvar till premiären i Sölden! kul och läskigt, jag tror på svensk framgång…

På onsdag åker jag ner, o6.40!, tidigt! kommer att sova som en stock på planet. Jag åker ner några några timmar tidigare än dom andra tjejerna, för att fixa lite pjäxor, sen är det två dagar av skön träning innan racet. För mig känns det väldigt skönt att premiären är GS, och att jag får en start innan slalomen i Levi (Finland) Det är då det börjar för mig på riktigt…men nästa år hoppas jag att jag känner lika för storslalom, det är min plan under vintern, att få till min storslalom… vi får helt enkelt hoppas och se!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Premiären närmar sig…

  1. MoL skriver:

    HEJA TESS!!!!
    Jo,det känns faktiskt även här,att det börjar närma sig,,det har redan börjat pirra i M:s mage,blir nog köket när du åker……Välj ut ett par pjäxor med mycket go i,så skall du se att det går bra på lördag!!!!
    Här i Rättvik håller alla tummarna för dig,det hörs på ”stan”
    Ha de,och lycka till….

Lämna en kommentar