tävling!

Efter tävlingen i Panorama har vi tävlat ännu mer,
jag blev 18 på storslalomen i Kanada vilket var bra, jag låg 10 efter första åket, så jag är nöjd över det. men att jag sen kom 19 i slalomen, tyckte jag inte var så där super bra… ganska kasst om jag ska vara helt ärlig!
Nya tag nu, alla kan ha en dålig dag!

Jag tror att för mig behövs tävlingar, så två storslalom och två slalom tävlingar ska få göra mig snabb till Aspen igen…det kommer!

Tidig för oss imorgon, vi åker från lägenheten kl 06.15…Nice!
Det som jag gillar med USA är att oftast, och då skriver jag OFTAST med stora bokstäver bor riktigt bra, stora sängar och bra standard, Efter Panorama åkte vi till Silverthorne för att tävla Noram, Vi hade sett framemot fina lägenheter med stora sköna sängar och bra kök, eftersom att vi skulle laga maten själva…men när vi kom fram såg lägenheten inte riktigt ut som vi hoppats på, det var heltäckningsmatta på toan, det fanns tre sängar, vi är fem så det blir lite tajt och pricken över i:et, det luktade blöt hund!
Vi fick byta, det var tur! Nu bor vi bra och har det gött!
Shopping har vi hunnit med också, ganska mycket har det blivit, mest julklappar, så jag kan inte avslöja några detaljer!

kram

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar