Fyra igen!

img_1388.jpg

Ännu en fjärde plats, och det känns faktiskt ganska bra.
Oftast brukar det vara den absolut sämsta placeringen men igår kändes det bra,
jag känner att formen är på gång, och till nästa tävling som är till helgen har jag garanterar hittat formen, vi ska träna i Österrike i tre dagar nu, sen bär det iväg till Maribor (Slovenien)
Min favorit backe om jag ska vara lite mer exakt! Där tog jag min första pallplats för två år sedan, och efter det har det inte varit race där, så senast jag var där kom jag trea:)
Mina föräldrar kommer ner, och min morfar, så det ska bli lite extra kul.

Nu väntar lite träning, och jag hoppas på att hittar formen i storslalom också, den går ju för tillfället ganska kasst! våra tränare har lite planer, och oftast brukar dom vara ganska givande! så vi får vänta och se!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fyra igen!

  1. Fröt och lili skriver:

    Bra kört tess!! håller tummarna för dig nästa helg!

Lämna en kommentar