Ledighet

Jag har tagit ledigt från skidåkning och allt som har med det att göra några dagar nu, jag kunde inte riktigt hålla mig borta helt, hade lite träning i Rättviksbacken i torsdags och fredags med pappa, det var härligt, som förr men med yngre åkare:) nu var det jag som var äldst av alla, och med ganska mycket också!

otroligt skönt att kunna leva hemma i Sverige som en vanlig dödlig…Fast som en med semester, Därför har jag inte skrivit någonting på min blogg.

Men nu är jag tillbaka med nya krafter och lovar att hålla er uppdaterade om vad som händer ute på touren, Vi drar på läger imorgon, till Reiter alm ska vi åka, träning inför helgens race i Zagreb, och det kommer att bli kul!!!! Hoppas på mycket folk och härlig stämning…Kvällstävling på fredag.

Jag och Jojje har haft några dagar tillsammans nu och om det inte går som vi planerat så kommer inte vi ses förän den sista Mars:( men kanske att jag åker iväg till Portugal för att hälsa på han mellan mina läger, han är där för att slipa formen inför sin säsong.

Nu ska jag packa klart, jag gillar inte riktigt att åka hemifrån:(

kram kram!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar