Tiden går för fort!!!!!

Midsommar har varit och halva vår ”semester” har redan runnit förbi, vart tog den vägen och vad har jag gjort?!?!?!? Midsommar firade vi med ett gäng kompisar hemma i Rättvik, det var en rolig helg, drack och åt gott, dansade en del, det var kul…alla har vi våra dansstilar:) Jag har hängt en hel del med Lili och  Smilla, min syster och hennes hund, hon är lediga i sommar och dom har nästan all tid i världen att umgås med mig…Vi har tränat lite ihop, Lili är med barn och ska föda om en vecka, men det hindrar inte henne från att sticka ut och cykla med mig och smilla, jag och Smilla springer och linda peppar oss från sin kärringsnurra! Sen har jag tränat otroligt mycket på bosön, känns som att det är det enda jag gör ibland…men vad gör man inte för att bli bäst i Världen!

Snart för Jojje semester och det blir skönt, vi för mycket och viktig tid tillsammans. Det är alltid sista veckorna som är dom roliga, när alla har semester och då det händer lite saker… Vi får se var vi hittar på. och jag ber till gud att vädret ska vara riktigt, riktigt nice

kram

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar