Det blev en liten kille!

Sommaren börjar leda mot sitt slut, i alla fall för mig, en vecka kvar, sen börjar våra läger igen…

Jag blev moster i fredags…så himla kul! En liten kille blev det, han vägde 4100g och var 50 cm lång! T.o.m läkaren sa att han var perfekt. I morgon kommer dom hem från BB, och alla längtar så mycket! Det är otroligt att man kan tycka om en liten person så mycket fast man bara känns den lilla krabaten i några dygn:) Lili och Björn är så stolta föräldrar, jag börjar längta lite tills jag ska skaffa barn ( observera…långt kvar!!! jag har massa VM och OS kvar)

Jag har tränat väldigt flitigt den här sommaren, så under dom här dagarna har jag haft lite extra vila, kroppen behöver det ibland, det blir lätt att man bara kör på, glömmer bort att lyssna.
Nu känner jag mig pigg igen och redo att dra igång.

Imorgon koller lite bilder på lillen, jag är så stolt att jag måste bara lägga upp)

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar