Våren, den underbara våren!!!

Solen skiner och fåglarna kvittrar! det är dom här  dagar som jag verkligen uppskattar att jag har det liv som jag har, vad kan vara härligare än att åka skidor när solen skiner eller att kunna vara ute i solen hela sommaren och slippa sitta inne på ett kontor!
Nu är min säsong slut på riktigt och det känns väldigt skönt, vi har haft lite strul under våren med tränare som fått sparken och andra små förändringar som ingen riktigt var beredd på. Våran kära tränare Jörgen kommer att träna våra konkurrenter i Norge, och vi kommer att få någon annan som jag hoppas på kommer att göra oss ännu snabbare till OS! 
Lycka till Jörgen!!!! Vi kommer att sakna dig!!!!!

Nu ska jag åka till gymmet, sen kommer jag att tillbringa resten av dagen ute i solen:)

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Våren, den underbara våren!!!

  1. sergio skriver:

    Therese,love you are beauty blonde great slalom ski!!!!
    Ciao,your super-fan sergio metal worker 48 years blondine;from c/o Cortina(Farra)

Lämna en kommentar