Snön vräker ner!

Nu snöar det nere i Österrike, hoppas vi får bra träning när vi på söndag flyger ner, Vi vet fortfarande inte vart vi ska träna, Österrikarna har blockerat bort oss från Mölltal, så vi får se vart vi kör våra Audi bilar! Jag har varit hemma nu i fyra dagar, och det känns så kort, tiden bara rinner iväg och jag hinner knappt andas. Ikväll ska jag och Jojje leka småbarns föräldrar, vi ska vara barnvakt åt Emil, min systers 15 månader gamla son, det ska bli spännande, vi hoppas att han sover!!! promenad med barn och hund, bra träning för framtiden:)

Sölden ser i alla fall ut att bli, som vanligt spekulerar vi snillen på vad som ska hända och hur vi ska lägga upp allt om det inte blir, men helt ärligt, hur många gånger har den tävlingen blivit inställd? och hur många höstar har vi inte tänkt det går aldrig!?

Men ni måste jag börja dagen, har massa att göra idag, träna, äta, lämna in min Omega som stannat! och vara barnvakt, vilken dag:) Den ni!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar