Hemresa…

Nu är jag äntligen på väg hem till Sverige en sväng igen, vi hade tävling i Zagreb i helgen och jag slutade 10, min säsong har gått lite knackigt, så det var absolut ett steg i rätt riktning!!! jag är nöjd!
Lite förändringar på mina pjäxor, och lite förändringar innan start fick mig att slappna av, och nu kan jag knappt vänta till nästa race!!! Längtar super mycket, jag tog tio placeringar från Lienz till Zagreb, och vad händer om jag förbättrar mig tio till!!!

ses!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hemresa…

  1. Cissi skriver:

    Ser varje tävling i världscupen, har gjort i flera år! Det verkar som om du går (åker..:) i helt rätt riktning nu!! Fortsätt så! snart är du i topp 3!!!
    Kul att läsa din blogg. Hejar på dig!!

  2. Alvin skriver:

    Jag måste hålla med Cissi, jag kollar också på varenda WC-tävling som går och om jag mot förmodan inte kan se den live spelar jag in den. Att se er åka ger en otrolig motivation för mig när jag själv är ute i backen.

    Förändringarna du pratar om, är det att du släppte lite på översta spännet som Stig snackade om?

    Lycka till i Maribor!

Lämna en kommentar