Vinter.

Efter två dagar och mycket snö, har vi fått känna på lite vinter:) Idag var det slalom i snö kaos! För mig en väldig bra träning, men kanske inte vad våra sölden tjejer som hade hoppats på en sista bra dag innan allvaret börjar.

Jag får lite julkänslor när snön börjar falla och man ser vita träd runt omkring, sommaren är för länge sedan borta nu, och jag tycker faktiskt att det känns skönt, kanske just därför som jag håller på med en vinter idrott, men jag gillar att ha varma kläder och tända mycket ljus hemma i sthlm också. När alla klagar på vintern och tycker att det är jobbigt, tar jag på mig en tjockare jacka, ett par större skor och gömmer mig i min mössa! så härligt, hoppas vintern blir lika bra hemma i år som förra året!

 

Hej svejs!

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar