VM!

Efter tre dagar hemma i Stockholm är det nu dags att åka ner till Garmisch för VM.
En del tjejer och killar är redan klara och är på väg därifrån, och vi har inte ens kommit dit.
Det ska bli super kul att komma på plats, och jag hoppas på super stämning och bra väder! Det har varit skönt att få vara hemma och ladda batterierna, och att få lite distans till vad som komma skall, jag tror på den uppladdningen! Såg att Jens och Matte dragit till Monaco för lite sol och lugn innan dom kommer till Garmisch, det tror jag är grymt! att inte ladda för tidigt, lite vila, träning och sen dags för VM!

Imorgon drar vi ner och det ska bli kul!!!
men innan det lite solsidan för ultimat trivsel, det blir avslutet på en skön dag och helg:)

kram

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till VM!

  1. Fredrik Ericsson skriver:

    Hej Tessan,
    Aspen avklarad – nya tävlingar som kommer. Du, kan detta så himla bäst, så ta med dig det vackra vädret i gott minne, så går du för nästa tävling – ok ? Du vet, vi halkar alla till, men utan tvekan så syns det lite mer i direktsänd sport tv….Hade någon filmat mig, så hade dem klippt om det till humorserie….Ladda om, nu tar vi nästa tävling…:) (ja,snarare du…) men jag hejar på…!

    //Fredrik

  2. Stina Gegerfelt skriver:

    Hejsan!

    Har en liten fråga till dig Therese, det är så att jag och två kompisar, Eveline och Hanna, ska börja med vårat projektarbete nu i vår och då har vi en idé om att göra en kokbok med recept från kända profiler från Sverige. Vi hade tänkt starta ett uf-företag och sälja vår bok. Vi går naturvetenskapliga programmet på Ållebergsgymnasiet i Falköping. Till min fråga, vi undrar om du skulle vilja bidra med din bästa trerätters-meny till vår bok? Det enda som behövs är ett litet mejl tillbaka med recepten, sedan kontaktar vi dig igen när boken går i tryck. Om det finns möjlighet skulle vi gärna vilja ha en bild på dig som vi kan använda oss av.

    Hoppas att det låter som en intressant idé!

    Puss och kram

    Stina

    Stina Gegerfelt
    stina.gegerfelt@gmail.com

Lämna en kommentar