Sovmorgon är underbart!

semmering-013.jpg

Efter fyra dagar bra träning får vi äntlingen sovmorgon, efter att gått upp 06.20 känns det underbart att gå upp 09.30:) Ta en lång frukost, skriva lite på Bloggen, gå ut på en promenad och att inte göra någonting alls.

Internet har inte fungerat för oss i två dagar nu, och det känns som om man tappar kontakten med omvärlden, nu fungerar det igen och jag kan åter sitta ner och Blogga lite, vilket känns väldigt bra.

Efter idag har vi fem dagar träning kvar, vi ska fokusera på GS (Storslalom) och SG (Super-G) eftersom att våran första tävling är GS så kör vi enbart det fram tills Sölden racet den 27/10, för mig som är slalomåkare känns det alltid lite fel att lägga slalomen åt sidan för ett tag, även fast jag vet att det bara gör mig gott!

Nu ska jag vila vidare, tror jag ska låna någon bra film, sen ska jag ut och spela fotbollstennis

Kollade på bilder från förra året och såg den här, min första WC-seger i semmering! kanske får stå där oftare om jag utveklar min GS!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sovmorgon är underbart!

  1. MoL skriver:

    Hej Tess
    Skönt att sova förstår jag.Mamma o Pappa åkte till Stockholm i dag för att gratta L.Vi skickade med lite precenter.Nytt kök när du kommer hem???
    Ha de bra och sköt träningen fram till första start!!!!!

Lämna en kommentar