Levi eller nere i Europa?

Stockholm är verkligen grått och trist nu, det regnar och är ca 10 grader varmt. Jag läste i tidningen igår att det kommer bli en dålig vinter, hoppas verkligen att dom har fel!
Jag vill ha en vit jul med otroligt mycket snö!

Om jag ska sammanfatta min helg och min första tävling för i år, så vill jag helst glömma den, det började inte bra med stulna skidor, nästan alla mina slalom skidor försvann, så det är bara för mig att testa om på nytt, så jag och min nya serviceman Claus Huttegger fick börja dagarna efter tävligen med att testa skidor.
Min åkning har gått bra innan, och jag känner mig inte orolig efter tävlingen heller, jag hade en skit uppladdning och jag känner att jag kan skylla på det, Jag vet att jag inte är totalt ur form som jag läst att jag är…jag slog faktiskt Zarka Zahrobska med en sek på slalom träningen efteråt…inte fy skam!
Längtar till race! Hoppas verkligen att Levi blir av, men om inte så flyttar dom nog tävligen ner till Europa, så tävling kommer det att bli:)

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Levi eller nere i Europa?

  1. Klart att du inte är ur form Tessan! Du är ju bäst…jävla journalist jävlar ;)…vad snackar dom om? KRAM

Lämna en kommentar