storm…

Om tre dagar är det race, och det blir nere i Europa, Reiteralm i Österrike om jag ska vara exakt. Det känns kul och spännande, skönt att börja tävla, är riktigt less på att bara träna hela tiden…
Dom två dagarna vi har haft med tränig nu har inte varit så bra, mycket vind och snö, och otrolig dålig sikt!

Men jag hoppas formen sitter i även om jag inte visat det under dom här dagarna.

Börjar planera min jul nu, ute i god tid skulle man kunna säga, och det behövs i mitt liv, eftersom att jag bara är hemma ett par gånger till innan julen och allt måste shoppas innan den 20 dec.
Två dagar hemma under jul sen ner igen till tävling i Lienz också det i Österrike.

Träning i morgon igen om vädret tillåter, killarna ska ha vilodag och Anja åker till ett annat ställe, men vi stannar kvar och hoppas på blå himmel och grym åkning… vi får se vem som gjort det klokaste beslutet…

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar