Äntligen vinter

dsc00123.jpg

Nu börjar äntligen vintern komma til Sverige, eller det kanske är för att vi under några dagar har läger uppe i Tärnaby, Här är det kallt och ganska mycket snö, Mysigt tycker jag!
Hemma i Stockholm har det faktiskt snöat lite, så det är vitt, jag hoppas att det töar bort innan fredag, jag ska nämligen åka upp till Rättvik och byta till vinterdäck, nmen sen efter det får det gärna vara täckt med snö över vårat landskap!

Förra helgen var det race i Reiteralm, och för mig gick det sådär, jag slutade som tia och är inte så nöjd med resultatet, bitvis åkte jag snabbt men missar och mindre bra åkning gjorde att min skidåkning inte riktigt räckte helt. Jag vet att min åkning räcker längre än så, nya tag i Panorama! Ska bli grymt kul att åka över till Kanada och USA, Dels för att jag brukar åka bra där och dels för all den bra shoppingen:)
Nu ska jag träna en dag till, den är det ledighet i ågra dagar innan Resan över till Kanada, det ska bli riktigt skönt med några dagar hemma i Rättvik!

Bilden är på maria i Winter Park, otroligt kallt!!!! minus 30…

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Äntligen vinter

  1. lili skriver:

    Det ser hur härligt ut som helst!
    Saknar dig siss

Lämna en kommentar