Home sweet home…

Efter tre bra dagar med slalomträning är vi åter i Aspen, det känns nästan som hemma! Vi bor i samma lägenheter som vi alltid har gjort och allt är sig likt, förutom att dom byggt flertal nya hus här varje gång vi kommer, det händer otroligt mycket på bara ett år!
Min julshopping börjar leda mot sitt slut, en julklapp kvar sen kan jag pusta ut och se fram emot alla glada miner på julaftonsmorgon:)
På söndag är det race för mig och det känns väldigt bra,  jag har haft bra träning och bra känsla dom senaste veckorna och att Aspen är ett av mina favorit ställen gör ju inte saken sämre, jag tror att det kan bli en kul dag på fredag…vi får hoppas och se!
imorgon har vi vilodag, och dagen kommer att börja med några blueberry pancakes!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar