Den passar inte mig helt enkelt!

Backar ser oftast rätt lika ut, branta, flacka, isiga, eller så har dom lite av allt, det finns variation för allas önskemål.
Jag brukar gilla det mesta men det finns en backe här i Reiteralm som jag ska sluta åka i, det går kasst varje gång jag försöker åka i den, byter jag backe så går det bra igen, får självförtroende och byter tillbaka…och så går det lika kasst igen, Jag gillar inte att skylla ifrån mig på utrustning, backar eller annat runt omkring, men den här gången gör jag det!
Backen är för mig kass.
och imorgon byter vi backe:)

Annars är livet på touren bra, vi har grymt väder och bra träning, jag är i form:)
tror på framgångar i helgens tävling i Zagreb!

Efter regn kommer solsken!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar