Nummer 1…

Imorgon är det race igen och jag inleder tävlingen, jag har stnr 1! det ska bli super kul och jag tror att det kan gå bra, dom som varit i backen säger att det är väldigt hårt, och det kan passa mig:)

Vi hade träning idag, och det fungerade bra, vädret här nere är helt underbart, sol och varmt, exakt som det ska var på våren, jag hoppas att värdet håller i sig till den 20 Mars för det är då jag åker hem!

starten imorgon är inte förän 15.00 så vi har sovmorgon, super skönt tycker vi!

nu ska jag kolla på film, koppla av lite så här på alla hjärtans dag!
Hoppas ni haft en bra dag med lite romantik:)

Jag återkommer imorgon med lite update!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nummer 1…

  1. Fröt och lili skriver:

    Lycka till idag Tess!!!

Lämna en kommentar