Italien

Efter nästan två veckor i Pozza di fassa i Italien börjar jag både känna mig mer och mer hemma här men samtidigt också lite trött på det, Folket här är otroligt hjäpsamma och trevliga, maten är otroligt god, men även om vi befinner oss i pastan och pizzans hemland, bärjar jag bli lite trött på det… jag vet, vi är bortskämda!
Vi har haft bra träning och tillsammans med Italienskorna vässat formen till Zwiesel. med sol i snart tre veckor börjar man vänja sig på något konstigt sätt, till helgen kommer regn och storm, det ska faktiskt bli sådär kul! hoppas Tyskland visar en bättre sida än vad som sägs.
Tre veckor på touren går väldigt snabbt, det känns inte som så länge, jag tror att höjdpunkter och helger att se framemot får veckorna att bara rinna iväg!

Vi har åkt ner till Ett hotell längre ner i dalen, vi bor i Tamion, och där finns inte internet, jag skrev tidigare att det inte finna i Pozza di fassa, fel! Nu sitter vi här, Jörgen och jag och gör det vi kan bäst på kvällarna, använder internet!

Hörs igen på torsdag!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar