Underbara Alperna!

Idag har vi vilodag, och jag sitter ute på balkongen och njuter av att vara jag! Solen skiner och bergen är alldeles utanför fönstret, jag sitter på internet och mailar lite, lyssnar på musik och har det riktigt nice!!! Ska snart ut och spela lite fotbollstennis, något som vi i tjejlaget måste öva på för att kunna gå en match mot killarna…

Imorgon blir det gs, igår hade jag en bra träning med killarna, fick till mitt material, så nu hoppas jag på att det funkar. Vi håller tummarna att vädret ska hålla i sig framöver, det ser väldigt bra ut, och det är solen som avgör om vi ska få bra träning dagen efter, vi behöver stjärnklar himmel för att det ska frysa under natten, och det är ju det som gör oss glada på morgonen, hårt underlag håller oss tillfredsställda!!!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Underbara Alperna!

  1. Ulrika Jo skriver:

    Hej Tessan. Så roligt att följa dig här och höra att du är på strålande humör. Känns som det är harmoni på alla plan:)

    Jobbar för fullt hemmifrån idag. Imorgon bär det av till Falun över dagen. Blir en dag med många timmar i bilen, men ibland är det faktiskt skönt.

    Kram
    Ulrika

  2. Anna skriver:

    Hej Tess! Livet verkar på topp, kul med bra uppbackning och utrustning. Hoppas vädret håller i sig till jag kommer ner. Synd att vi missar varandra precis! Sköt om dig! kram

Lämna en kommentar