Efter regn kommer solsken…

En dålig träning och jag känner mig kass, det är ungefär så bra tålamod jag har, jag vill vara bäst direkt i allt jag testar och helst hela tiden… men livet fungerar tyvärr inte så, om allt var så enkelt hade jag nog inte kommit så långt jag har kommit, och framför allt inte uppskattat framgång! andra människor hade nog gett upp för länge sedan med det dom sysslar med, vem har inte en svacka i pluggandet eller vem känner att ens arbete är det roligaste som finns hela tiden, eller vem vet den självklara vägen ut i livet från den dagen man föds?
För att lyckas hela vägen krävs det att kunna vända sina svagheter till något bra, att jobba ännu hårdare när det är lite tungt, och att aldrig ge upp!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Efter regn kommer solsken…

  1. Lili, Emil och Smilla skriver:

    Bra Tessi så ska det låta!

  2. Sara skriver:

    Hej Therese!
    Jag har följt din blogg ett tag, kul att få inblick i din uppladdning inför säsongen.
    Jag hejar på dig och resten av landslaget framför TVn i vinter!! (Missar sällan någon tävling…)
    Lycka till med dit nya material och kör järnet!
    Sara

Lämna en kommentar