Sommar i slutet av Oktober!

Att sitta i t-shirt och sola i Oktober är inte helt fel, vi har läger i Stubai nu innan sölden, Det går bättre och bättre för mig, jag börjar att hitta saker som fungerar ganska bra, vi får se vad det blir i Sölden… Jag tror på svenska laget ändå, Maria har visat väldigt bra form som vanligt och Virre har varit riktigt snabb! Så vi får se hur det kommer gå.
Alltid lika spännande!
Sölden är en otroligt tuff tävling, nog den tuffaste Gs vi tjejer har under säsongen, så allt kan hända

Vi tränade med Team USA och team Amerika (Bode Miller) idag och vi fick se några riktigt sköna svängar, och  vi fick några bra tips, kanske att det kommer att ta mig till seger i Sölden…:) vem vet!!!  Nicole Hosp hade faktiskt stnr 36 första åren hon vann.

Vi är redo:)

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sommar i slutet av Oktober!

  1. Ulrika Jo skriver:

    Massor av lycka till!!!!!!

  2. Lili, Emil och Smilla skriver:

    Lycka till!! vi håller tummarna

  3. Sara skriver:

    Lycka till Tess, jag haller pa dig och kommer att kolla fran stranden i Goa:)

  4. Fredrik skriver:

    lycka till i premiären therese mvh fredrik

Lämna en kommentar