Snö i Sverige!

Nu är första tävlingen avklarad och det känns både skönt och väldigt tråkigt! Jag har haft en tuff höst med min Storslalom, jag har inte rikigt hittat det där lilla extra för att åka fort, så mina förväntningar har inte varit super höga, men som tävlings människa, kan jag inte annat än att bli väldigt besviken!
Jag fick stå i backen och heja fram dom andra tjejerna! och det gick bra, det blev två top 10 och två top 20!!! Grymt jobbat!
Vi hade slalom träning idag och det gick väldigt bra!!! Skönt att något fungerar:) och för mig det viktigaste… och efter en enda dag känner jag mig redo för Levi!
Några dagar till med träning här nere i Europa sen åker vi hem, och förhoppningsvis kan vi träna i Sverige, vi hoppas på att Funäsdalen får mycket snö så att vi kan komma dit och träna, det skulle passa oss perfekt, dom har en grym backe som påminner om Levi!!! Vi får hålla tummarna att vintern sätter igång!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Snö i Sverige!

  1. Lili, Emil och Smilla skriver:

    Härligt att slalomen känns bra, du kommer vara grym i Levi! Snart ska jag åka och lämna Smilli hos dig och Emil ser framemot en heldag med moster i morgon:-)

Lämna en kommentar