7!!!

I morgon är det äntligen dags, känns så spännande. Jag fick startnummer 7, det sämsta jag kan få, men jag tror att det inför i morgon är ett vinnarnummer!
Det är ca 10 grader kallt och lite lätt snöfall, det passar nog oss från norr som är lite tåligare, jag ser det som ett överläge! Vi från Sverige vet hur man klarar sig för att inte frysa, i alla fall tror alla andra det, förra året när det var ca 20 grader kallt i Panorama (Kanada) och alla stod och frös sa en tjej, ni från Sverige fryser väl inte, ni är ju gjorda för kallt väder… Vi är eskimåer i deras ögon.
jag mår bra, har ätit fantastisk mat den senaste veckan, och åkningen fungerar som den ska…  kan det bli bättre?
Vi får se i morgon!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 7!!!

  1. Lili, Emil och Smilla skriver:

    Lycka till!!!!! vi håller tummarna

Lämna en kommentar