I USA utan kläder!

Nu har vi äntligen kommit fram till USA, resan har varit lång!!!! jag kör en uppdatering från den senaste veckan, Vi hade Ec-tävlingar lördag och söndag i Funäsdalen, blandat resultat för min del, kom 13 i gs men körde tyvärr ur  slalomen, kanske var bra för mig, jag har ju sagt att jag ska satsa lite hårdare i vinter, och det har media verkligen snappat upp:) får höra det lite hela tiden tycker jag! Känner mig revanschsugen inför Aspen i helgen…
En stor del av min familj var uppe,  mamma, pappa, Linda och Emil, det var super kul:)
Det är alltid lika skönt att vara hemma i Sverige och träna och tävla, det känns lite som att man är hemma, en vecka känns som några dagar och två veckor känns som en lätt vecka, allt är lugnt och skönt och träningen vi haft nu under dom senaste veckorna i Funäs har varit riktigt bra!!!
Efter Söndagens tävling skulle vi skynda oss till Östersund för att flyga hem, jag skulle få tillbringa sista kvällen hemma tillsammans med Jojje, och åka ut igen på måndag morgon… när vi kom till flygplatsen i Östersund fick vi reda på att det var snökaos på Arlanda, alla flyg var inställda eller försenade, vårt flyg blev försenat till 22.30 istället för 19,20 allt strulade igen lite extra på arlanda när vi skulle få ut bagaget, så jag var hemma 01.00 och skulle åka ut igen kl 06.30… segt!!!! När vi efter en sen natt checkat in igen på morgonen, var det flyget också försenat, så vi missade planet från frankfurt till USA, och kom fram ca 5 timmar senare, utan väska! min, Marias, Fridas, och Steffs, lämnades kvar i Frankfurt, och kommer kanske i natt!!! Hoppas vi inte behöver åka nakna under fartdräkten i morgon, tror det skulle bli lite kallt!!!

Skönt med lite flyt ibland)

Hörs!!!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I USA utan kläder!

  1. pappa skriver:

    Vilket strul, hoppas allt fixar sig. Lycka till med tävlingare. Häls Pappa

  2. Pingback: Human Ambition « Jojje Karlsson Blogg

Lämna en kommentar