Midsommar och sol…

Nu har min semester dragit igång och det känns super bra, värmen har inte riktigt kommit än, men den tror jag kommer till veckan. Vi har firat midsommar hemma i Rättvik och hade det väldigt trevlig med massa vänner från Sveriges alla hörn, regngen gjorde oss ingenting, och med våran tur så försvann regnet lagom till middagen! midsommar ska firas i Rättvik, det vet alla som någon gång varit där!

Annars så handlar min sommar mest om träning, jag är ute på Bosön ca två gånger i veckan och kör i snitt två pass om dagen. Det är mycket styrketräning, löpning, balans och snabbhet. Mitt fokus denna sommar kommer att ligga på explosiv styrka!

Jag håller verklinge mina tummar att vi under denna sommar ska få så mycket sol att vi nästan blir less på den, vilket jag i och för sig inte tror kan hända, men mycket sol och bad vill jag ha. En riktig klassisk sommar som den var förr…

Hörs!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Midsommar och sol…

  1. sergio skriver:

    Cara Therese,spero che la tua preparazione atletica proceda come volevi tu,e che ad ottobre sia in buona forma per cominciare bene la stagione!

    Ciao,sergio from Italy(belluno)

Lämna en kommentar