Sommar, Juvass och Nya Zeeland….

P8230144

Nu är sommaren för oss slut och jag är tillbaka i vardagen…då jag ska åka skidor, blogga, och leva mitt skidliv lite bättre! Vi är nu på säsongens första läger i Juvass (Norge) och vädret här brukar antingen att vara super fint med sol eller bara regn… och vi har haft lite otur att bara få regn…
Hoppas verkligen på lite sol innan vi åker hem! jag erkänner! jag är en solåkare…

På en av årets första liftturer kom jag och Frida fram till att det faktiskt känns som att sommaren ska komma, och inte som att vi nyss haft två månaders semester… lite läskigt men samtidigt känns det bra, nu är vi tillbaka i det livet som vi älskar, och det livet som vi jobbat hårt hela sommaren för.

Vi åker till Nya Zeeland om ca två veckor för att vara där i en månad, det brukar vara kul, resan över är jobbig men väl framme finns det massa kul grejer att göra! Micke har redan packat sin väska med Oljerock, hatt och chaps, för våran årliga ridtur! Det känns viktigt:) Ridningen där är fantastiskt vacker och den gör vi gärna fler gånger under samma vistelse, och vi känner oss alla som riktiga Cowboys!!!

ses och hörs!!!

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar