Hösten!

När hösten kommer får jag ny energi med träning, jag känner mig mer kreativ och tycker att livet känns väldigt skönt och kul! Undra varför? kanske för att skidåkningen börjar komma igång eller så är det den friska luften som lyfter mig. Några månader till sen  är dags för första tävlingarna. Bra känns det i alla fall!

I helgen har vi varit ute med min Systers och hennes killes båt, Stockholm från vattnet är verkligen fint, alla små öar och alla dessa vackra hus som ligger lite gömda på klippor lite här och där! Jag gillar det super mycket:)

Imorgon blir det att åka upp en sväng till Rättvik, jag har inte varit där sen i somras så det är verkligen på tiden, tre dagar! sen är det kläddagar och läger igen, två veckor går så otroligt fort, men som man brukar säga: tiden går fort när man har kul!!!

Ha det så bra!

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar