Stockholm-Rättvik-Stockholm

Nu är jag åter tillbaka i Stockholm efter tre härliga dagar i Rättvik, Tiden går så fort när jag åker upp till dalarna, många som jag vill hinna med att träffa och mycket som jag vill hinna göra! jag hann med att träffa lite släkt och vänner och det viktigaste av allt, jag hann med att träna uppe i dalen! min favorit skog:)

Nu väntar två dagar med klädutdelning och lite sponsor middagar, stressat schema, men det ska bli kul!

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Stockholm-Rättvik-Stockholm

  1. Anders Nilsson skriver:

    Hej!

    Jag läser din blogg lite till och från, och tycker den är bra. Grejen är den att jag själv starat en blogg och skriver om musik. Bloggen uppdateras varje dag med en CD jag har inte nödvändigt att det är en ny CD. Kanske du kan upptäcka något nytt och spännande inom musik. Bloggen är ganska nystartad och ska ses som ett ”tips” på en bra CD, vill du inte köpa den kan du ju lyssna på Spotify om du vill ha en uppfattning om hur den låter.

    Hälsningar

    Anders Nilsson
    http://nilssonsmusik.wordpress.com/

Lämna en kommentar