Födelsedag!

dsc00124.jpg

Nu har vi kommit tillbaka till Europa, och det känns väldigt skönt! Några dagar till sen får jag komma hem till Sverige, och det ska bli riktigt nice!
Vi är i Davos för att köra lite SG, vi fick åka backen idag, och det var nog den flackaste backe jag åkt i på många år…det kommer att bli en intressant tävling eftersom att jag är riktigt kass på att glida:)
Men vad gör det, det är ju faktiskt min födelsedag idag:) jag fyller 23 och firar det med att hänga lite i Europa, När jag kommer hem blir det tårta, här kanske jag kan lyxa till det med en extra kaka till middagen!

Bilden är från Jojjes födelsedag, det var det enda födelsedagskortet jag kunde hitta:)

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Födelsedag!

  1. pappa skriver:

    Hej och grattis igen. De är klar att du ska få tårta när vi kommer ner i helgen. Ha en bra födelsedag.

  2. Fröt skriver:

    Grattis världens bästa tessan!!!

  3. Elizabeth Higazi skriver:

    Grattis på födelsedagen från oss i Oskarshamn Elizabeth Tommy och Daniel.Kram

Lämna en kommentar