Julen

Länge sedan jag skrev nu… men inte mycket har hänt, efter min födelsedag har jag varit hemma i några dagar och sen åkte jag up till Åre för ett tre dagars läger.
Det är alltid lite skönare och lite mer avslappnat att ha läger i Sverige, och speciellt uppe i Åre eftersom att jag har bott där ( jag bodde i Järpen 3mil ifrån) så är det lite som hemma.
Min kille kom hem efter en trip i Hawaii, han var lite brun och väldigt snygg! och eftersom att jag har väldigt ljust pigment så såg jag otroligt vit ut såhär i juletid…
Idag ska vi åka upp till Rättvik för att fira jul.
För min familj är julen väldigt viktigt, vi firar och köper en massa julklappar, Jojje tycker att vi ska sluta köpa julklappar, att vi är för gamla! Men jag kommer att fortsätta att köpa julklappar för alltid!

I mellandagarna har vi tävling i Lienz Österrike, det ska bli super kul, jag ser framemot att tävla igen, men först ska vi fira jul med gran och släkt!

/Therese

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar